czwartek, 29 sierpnia 2013

*O*

Wczoraj liczba wyświetleń mnie zszokowała, ale pozytywnie....
Nie mogę w to uwierzyć ! Ponad tysiąc w jeden dzień O.O !
Jesteście kochani ! Dziękuje Wam z całego serca !
                                                                              /Oliwia :***
P.S rozdział pojawi się nieco później, bo chcę, żeby był na prawdę długaśny.
Szykuję dla was pewną niespodziankę w 73/74 rozdziale, to będzie na przełomie.
Niestety, potem znów coś się wydarzy, ale może to coś dobrego... ?
Hihi ! Nie zdradzę o kogo mi chodzi... może Germangie lub Caxi lub Leonetta ?
A może Packie lub Naty i Andres.... Buahahaha !!!!

9 komentarzy:

  1. gratulacje . Serio DUŻO osób cię czyta


    ps. Aaaa ja chce wiedzieć o kogo chodzi !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny rozdzialik.
    Gratulacje z okazji tylu wyświetleń <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci tylu wyświetleń! :D
    No i z niecierpliwością czekam na nexta i niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci tylu wyświetleń! :D
    No i z niecierpliwością czekam na nexta i niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwia, kiedy nowy rozdział, mam nadzieję, że do jutra będzie, bo ja już od soboty nie będę miała dostępu do internetu, bo wyjeżdżam.;C A uwielbiam Twojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci! Masz świetnego bloga, więc i się tyle wyświetleń należy.
    Wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam: http://story-leonietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje zajrzysz ♥♥ http://violetta-ten-serial-jest-super.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje za liczbe wyswietlen i komentarzy tez masz dluzo nie tak jak ja wychodzcie i komentujcie mojegoo bloga plisssss leonatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń