sobota, 2 listopada 2013

WAŻNE !

A więc... Z całego serca dziękuje za 70000 wyświetleń i 70 obserwatorów. ! <3
Jesteście Kochani ♥♥♥♥♥♥♥♥

W nagrodę dzisiaj pojawi się nieco dłuższy rozdział, godziny jeszcze dokładnej nie znam ale po południu lub pod wieczór.

+ jeszcze dostaniecie gratis <jeżeli tylko chcecie>

Możecie mi zadawać pytania dosłownie o wszystkim ! <np. życie prywatne i przede wszystkim o opowiadania, (dalsze ciągi itd.). Odpowiedzi nie będę pisać tylko nagram :-P <poznacie mój głos hehehe>


Zadawajcie pytania do 16.00 / Oliwia :***


8 komentarzy:

  1. Hej. Zadałam pytanie w zakładce pytania, ale zadam jeszcze tutaj, bo nie wiedziałam gdzie xD
    1. Czy to, że zmarli uczniowie to tylko wyobrażnia lub sen kogoś?
    2. Ile masz lat?
    To tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Wolisz Naxi czy Caxi?
    Mam też pytania dotyczące twojego 2 bloga:
    2.Co ile będą pojawiać się tam rozdziały?
    3.Czy German dowie się że Flora to jego córka? Mniej-więcej za ile rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Którego chłopaka z serialu lubisz najbardziej?
    Wejdziesz do mnie? violetta-iloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pytania:
    1. Ulubione ciasto?
    2. Ulubiona piosenka nie z serialu?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanka:
    Czy będzie Leonetta ?
    Jakie jest twoje marzenie ?
    Lubisz jorga blanco ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytania :
    Będzie Naxi ??
    Wolisz Naxi czy Caxi ??

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Jaki jest twój ulubiony blog o Germangi (nie twój)?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Jakie blogi o Violettcie czytasz (Podaj przynajmniej 3) ?
    2. Myślisz że Angie wróci w 3 sezonie?
    3.Jak myślisz dlaczego ludzie wolą Naxi od Caxi ?
    Mam nadzieje że odpowiesz xD

    OdpowiedzUsuń