niedziela, 2 czerwca 2013

Rozdział 2

Leon
Zatkało mnie jak zobaczyłem Angie i pana Castilo całujących się, zresztą nie tylko mnie Viole też. Jak już skończyli się całować zauważyłem, że bardzo się zawstydzili, z resztą nie dziwię się - całować się na oczach córki i jej chłopaka. Pan Castilo zapytał, czy chce zostać na kolacji. Po namyśle zgodziłem się. Violetta i ja siedliśmy na przeciwko siebie, jej tata i Angie też, tak dziwnie to wyglądało wszyscy sobie patrzyli w oczy, było strasznie cicho, jedynie słychać było czasem jak czyjś widelec trzeszczy o porcelanowy, biały talerz. Aha zapomniałbym na kolacji był pieczony kurczak, był bardzo dobry. Po kolacji zauważyłem, pianino usiadłem i zacząłem grać i śpiewać razem z Violą piosenkę Voy Por ti. Wszyscy słuchali jak śpiewamy nawet przyszedł jakiś pan, bardzo wysoki...on się nazywa .... Ramalo tak na pewno Ramalo. Nagle zaczęła się do niego przytulać Olga, a on powiedział coś o przestrzeni osobistej he he. Robiło się późno, więc musiałem już iść, przed wyjściem pocałowałem Viole delikatnie w policzek i powiedziałem do jutra.
Violetta
Och szkoda, że Leon już poszedł tak bardzo lubię z nim spędzać czas, on jest taki kochany. Jejciu, ale dalej nie mogę uwierzyć w to co się wydarzyło między Angie, a tatą. Czyżby Angie była dziewczyną taty? Nasuwa mi się teraz tak wiele różnych pytań! Na dodatek dzwoniła do mnie Fran, mówiła, że dostała list od ... Maxiego jutro muszę z nią pogadać, a jeżeli ona też do niego coś czuje ...???Ciekawe.
German
Trochę już późno, ale muszę porozmawiać z panną Angie, zapukam do jej pokoju.
 -Panno Angie mogę wejść?
-Tak wejdź- Usłyszałem wtedy jak delikatny żeński głos przytaknął
-Przepraszam, że przeszkadzam ale chciałem porozmawiać o tym co dzisiaj się wydarzyło.
-Dobrze ja też chciałam o tym pomówić :-)
-Więc nie wiem jak ty, ale całując cię coś do Ciebie poczułem, coś więcej.
-Ja też coś poczułam, tylko proszę zastanów się, czy nie przypominam ci po prostu Mariji. Nie odpowiadaj na to teraz zastanów się.
Te słowa narzuciły mi na myśl różne pomysły, a pro po Maryi.
Wychodząc podeszła do mnie i lekko pocałowała w policzek.
-Dobranoc Angie
-Tak dobranoc.!
No nic ... pomyśle o tym chociaż nie przypomina mi Maryji chociaż może eh.. No nic idę spać.
Ranek
Violetta
Oj co by tu na siebie założyć może ta różowa spódniczka, a może ta niebieska.... nie założę tą białą w kwiatuszki, a do tego tą niebieską bluzkę i moje ulubione beżowe koturny. O nieee już bym prawie zapomniała o telefonie i pamiętniku, nigdy o nim nie zapominam jej mam dzisiaj głowę w chmurach.
-Angie idziemy ?
-Tak już wezmę, tylko torebkę..... już !
Idąc.
-Angie ... Co jest między tobą a tata?
-A niby co ma być?
-No wiesz chodzi mi o wasz pocałunek..?
-M.... A co między tobą, a Leonem ?
-Angie, Angie nie zmieniaj tematu.....
Niestety nie od powiedziała, bo doszłyśmy do Studia, gdzie szybko gdzieś pobiegła. Ooo... Fran...
-Cześć Fran ... przepraszam nie mogłam wczoraj rozmawiać.
-Okey.. a odczytałaś chociaż SMS ?
-Tak odczytałam, ale jak to Maxi dał ci list miłosny ??
-Tak dał mi !- Słysząc to nie mogłam za bardzo w to uwierzyć O.O
-A tak szczerze to ty czujesz coś do niego?
-Tak w głębi duszy to bardzo go lubię!
-Ale tak bardziej niż przyjaciela?
-No tak podoba mi się .. nie będę cię oszukiwać!
-Ale to świetnie wy razem ja i Leon. Już widzę nas na podwójnej randce :***
W tym samym czasie w domu Violi
Ramalo
Rozmawiając z Germanem, czułem, że jest zamyślony i w ogóle mnie nie słucha.
-Halo German !! .........
-Tak , tak słucham cię Ramalo
-To o czym przed chwilą mówiłem ?- Musiałem zapytać, gdyż chciałem mu udowodnić,że wcale mnie nie słucha
-Mówiłeś o kontrakcie z Chińczykami !
-Tak.. Ale o czym tak ciągle myślisz ??
-No o...m  Angie, bo wiesz całowaliśmy się wczoraj a potem mi powiedziała, że tak może być ponieważ kojarzy mi się z Marią.-A ja tak nie sądziłem aż do teraz....
-Sądze, że bardzo się kochacie, ona ciebie ty ją !
Słysząc to od razu to wiedziałem, że są dla siebie stworzeni, gdyż nawet przed tym zanim dowiedział się, że to jego była szwagierka czuł do niej coś !
-Wiesz Ramalo muszę z nią jak najszybciej się spotkać ! Dziękuje przyjacielu! Pomogłeś mi!
Studio 21
Ludmiła
-Naty, wiesz ponoć Viola jest z Leonem, więc Thomi jest wolny, wreszcie będzie mój ! A tak właściwie gdzie moja woda !
-Och Ludmi poczekaj zaraz ci przyniosę !
Violetta
Trzymając Leona za rękę weszliśmy na zajęcia z Anigie. Siedliśmy z boku na materacu, Angie jak zawsze sidła na stole i zaczęła opowiadać o muzyce. Opowiadała tak przez jakieś 10 minut, gdy nagle ktoś zapukał do drzwi. Angie powiedziała wtedy :
-Proszę wejść!
Nagle do klasy wszedł ........
/Kolejny odcinek jutro Oliwia :*** 
Piszcie komcie negatywne jak i pozytywne - będę odpisywać ! :***
_______________________________________________________________________________
 Rozdziały znajdziecie także na  Facebooku https://www.facebook.com/OpowiadaniaVioletta?ref=tn_tnmn
Zapraszam do lajkowania !

14 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :D
    Czekam na następny
    Szykuje się nam nowy romansik pomiędzy Angie i German'em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo ich lubię byliby świetną parą tylko, że w końcu to mąż jej zmarłej siostry !/ Oliwia :***

      Usuń
    2. Ja czekam na kolejny i odrazu ci mowie osiagniesz wielki sukces nie to co Ja. Chce leonette a maxi i fran ciekawe polonczenie wdlug mnie to Fraximan xd super bochater a tak na serio to nw a no i zapraszam do mnie. Prosze poczytaj troche moje opowiadania bede wtedy weselsza.

      Usuń
    3. Kolejny jutro Dziękuje bardzo za miłe słówka . Oczywiście już idę poczytać twoje opowiadania :) / Oliwia :***

      Usuń
  2. wszedł... pjciec Violetty
    zajefajny rozdział
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie do końca ...Jutro następny odcinek /Oliwia :***

      Usuń
  3. Bardzo fajny rozdział.. Ale moim zdaniem to za szybko wszystko sie dzieję.. Szczerze to nie których wątków wog nie rozumiem.. Ale cudnie piszesz.. :* :) Zapraszam do siebie na http://violettaaaa-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za szczerą opinie oczywiście wpadnę na twojego bloga :) Postaram się rozszerzać wątki aby wszyscy rozumieli / Oliwia :***

      Usuń
  4. Wszedł... Pablo ;) Tak mi się wydaje xD Opowiadanie zapowiada się ciekawie, ale mogłabyś dodawać trochę dłuższe opisy i wątki ;) Ale poza tym uważam, że początki są zawsze trudne a potem będzie tylko lepiej - czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słówka :) A co do Pablo - to może dobrze, może nie ? :p Dowiesz się jutro ! / Oliwia :***

      Usuń
  5. Świetny rozdział :) http://simowiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i wpadnę do ciebie na pewno :-). / Oliwia :***

      Usuń
  6. Erlestyna ten rozdział jest o wiele ciekawszy od pierwszego, życze ci żeby dalej było coraz ciekawiej. ;-]


    Magda N.

    OdpowiedzUsuń
  7. super kocham GermAngie to moja ulubiona para!

    OdpowiedzUsuń