poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 3

Violetta
Nagle do klasy wszedł.... Pablo.
-Witajcie, przepraszam Angie, że przeszkadzam ci w prowadzeniu zajęć, ale muszę przedstawić Wam nowego ucznia - to jest Diego i od teraz będzie chodzić z Wami do klasy!
Nowy uczeń miał nieziemsko ciemne włosy, brązowe oczy rzucające a ubrany był w czerwoną koszulkę zwyczajne dżinsy i niebieską znoszoną skórzaną kurtkę. Po chwili namysłu .. usiadł na krześle i tak jak wszyscy zaczął słuchać co Angie opowiadała o śpiewaniu. Na końcu zajęć Angie oznajmiła nam, że mamy przygotować na za tydzień duety. Od razu Leon mnie zapytał cz będę z nim śpiewała bez namysłu zgodziłam się. Poszłam potem po telefon i pamiętnik, który był w szafce. Nagle o moją szafkę oparł się nowy uczeń.
-Cześć wiesz, za bardzo nikogo nie znam i może zaśpiewasz ze mną na zajęciach z tą blondyną?- Oczywiście trochę się wkurzyłam, jak powiedział do Angie blondyna.
-Przepraszam ale jestem już zajęta śpiewam z Leonem ..... a i jeszcze jedno ta blondyna to Angie.
-Aha dobra spoko, ale zobaczysz jeszcze będziesz moja.
Po tym jak to powiedział bardzo się zdziwiłam.
Potem podeszła do mnie Fran.
-Cześć Viola, wiesz mam dzisiaj 1 randkę z Maxim i bardzo się cieszę :-)
-Życzę ci powodzenie :-)
Widać było, że bardzo się cieszy.
-Tylko wiesz mam prośbę przyjdziesz dzisiaj do mnie i pomożesz mi wybrać w co się ubrać, bo sama nie wiem.
-Dobrze przyjdę do ciebie.
-A teraz Viola chodź się przebrać i rozgrzać, bo mamy zajęcia z Gegorio
Angie
Dobra to idę do domu, eh jestem ciekawa czy German pomyślał. Ledwo wyszłam przed Studio, a tu patrze a na ławce on siedzi. Podszedł do mnie.
-Witaj Angie! Dużo myślałem o tym co mi powiedziałaś wczoraj i uświadomiłem sobie, że nie masz racji. Podobasz mi się od dawna, chodzi mi o to, że podobałaś mi się Angie nawet przed tym zanim powiedziałaś mi, że jesteś siostrą Mariji 
-To miłe co mówisz German
Po tym pocałowałam go w policzek. Potem za proponowałam, że pójdziemy gdzieś indziej, więc poszliśmy do parku na ławkę.
-I co Angie, myślisz, że możemy być razem?
-No nie wiem :( 
-Proszę daj mi chociaż jedną szansę, daj nam tą szansę. 
Po namyśle zgodziłam się, po czym on mocno mnie uścisnął.Siedzieliśmy na ławce i rozmawialiśmy o wszystkim, jak i o niczym.Po czym wpadł na pomysł i zabrał mnie do wesołego miasteczka, gdzie oboje czuliśmy się jak małe dzieci, które uciekły od rodziców i zaczęli po raz pierwszy świetnie bawić. Jeździliśmy na wielu karuzelach, a także pojechaliśmy do tunelu strachy. Kiedy się prze straszyłam on mocno mnie ściskał.
W tym samym czasie, gdy Angie i German siedzieli na ławce w parku
Leon
-Jej Andres, Gregorio dał nam dzisiaj niezły wycisk.
Po tym jak mu to powiedziałem, podszedłem do mojej szafki, by wrzucić ciuchy, aż nagle z szafki wyleciał list. Nie ukrywam zdziwiło mnie to bardzo. Więc szybko otworzyłem z koperty wypadła jakaś kartka na której było napisane :
Drogi Leonie!!
Lepiej zacznij pilnować Violette, bo zobaczysz co może się wydarzyć.
 Anonim
Po przeczytaniu tego listu nie ukrywam, że bardzo byłem wkurzony. Rozmyślałem także o tym czy powiedzieć o tym Violi, lecz stwierdziłem, że nie będę ją martwić. Z drugiej strony byłem bardzo ciekawy kto mi wsunął ten list do szafki , nasunął mi się pomysł, że to  może Thomas, chciała się odpłacić, za to że Viola jest ze mną .
1 godzinę później dom Francesci
Violetta
Okey i oto dom Fran to może zapukam.
-Puk , puk!
-....O  cześć Violu ! , wejdź !
Razem z Fran poszłyśmy do jej pokoju, po drodze napotkałam się na brata Fran. Gdy weszłyśmy do jej pokoju w rogu stała wielka szafa a w niej dużo ciuchów.
-No to co mam założyć Violu?
-Może tą spódniczkę ten t-shirt i ten pasek:-)???
-Tak ... a może zamiast ten bluzki tą ?
-Oooo dobry pomysł dzięki Violu !
-Dobra to idę się pomalować !
-Okey ja już idę muszę jeszcze porozmawiać z kimś!
-Z kim ?
-A z......
__________________________________________________________________________
 Podoba się ? Proszę o komentarze.
Przepraszam, że taki krótki :-)
__________________________________________________________________________
Mam pytanie czy chcecie bym kiedyś zrobiła konkurs z rozdziału? Wymyśle jakieś nagrody oczywiście !
/ Oliwia :***

11 komentarzy:

  1. Świetny rozdział !Ale z kim ona po rozmawia !???
    Kiedy następny!???? Zapraszam do siebie http://simowiczki.blogspot.com/ blog o simsach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje . Jutro się dowiesz lub dzisiaj ale wątpię ! Na pewno wpadnę !
    / Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział,ale muszę dodać,że wolałabym,gdyby było Caxi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! W późniejszych rozdziałach załatwię Wam Caxi :) Obiecuje ! / Oliwia :***

      Usuń
  4. Trochę Tu jest namieszane..Piszę jeszcze raz.. za szybko to wszystko się trochę dzieję... :P Ale fajny rozdział... :-) Tylko musisz trochę zwolnic tępo.. Spróbuj opisać odczucia bohaterów.. jeżeli wiesz o co Mi chodzi.. :) Zapraszam do mnie.. na http://violettaaaa-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co ci chodzi Dziękuje za opinię Postaram się zwolnić tępo :-). Oczywiście wpadnę do ciebie na bloga !

      Usuń
    2. Ja tam tego nie odczuwam ! Pisze dobrze ! Według mnie wszystko ma dobre tępo ! Ale wiesz każdy ma swoje zdanie !

      Usuń
    3. Dziękuje i dobrze, że podkreśliłaś, że każdy ma swoje zdanie !/ Oliwia :***

      Usuń
    4. Ja nie piszę, że Oliwia :*** piszę źle.. Ona pisze wspaniale.. I masz rację Simowiczki, że każdy ma swoje zdanie... :-)))))

      Usuń
  5. Super <3
    Oczywiście przypominam że nie trzeba pisać na podstawie serialu. U Mnie na tienes-todo.blogspot.com < - historia Violetty jest całkiem inna...
    Chcę CAXI <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem sama nie pisze na podstawie ! :-) Na pewno do ciebie wpadnę :-) / Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń