wtorek, 9 lipca 2013

Nominacje i ważne info odnośnie rozdziałów !

Nominacja od aleXandry :
1. Czemu lubisz Violettę?
To tak ... lubię Violetta za to jaka jest np. tajemnicza. Podoba mi się też jej styl ubierania jest bardzo dziewczęcy i delikatny.
 2. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z kimś z obsady, kogo byś wybrała.
Wybrałam bym Clare Alonso (Angie) strasznie lubię tą aktorkę. Śledzę jej Twittera 24h na dobę, można powiedzieć, że jestem jej mega fanką. 
 3. Kto według ciebie pasuje do Vilu, a kto do Angie?
Zacznijmy od Violetty - moim zdanie pasuje ona do Leona. Troszczy się o nią i dba. Gdy Tomas rani Viole, Leon jest blisko niej.
Teraz Angie - uważam, że do niej pasuje German. Pomimo, że jest on jej szwagrem, byliby świetną parą, bowiem Pablo jest dla niej bardziej jak brat.
4. Jesteś za Naxi czy Caxi?
Oczywiście, że Caxi. Wyglądają oni razem tak słodko i bardzo do siebie pasują. Chociaż Naxi hm... też niezłe połączenie.
5. Co cię inspiruje do pisania?
Do pisania inspiruje mnie ,,moja wena''. Zawsze przed zaśnięciem wymyślam sobie wątek kolejnego rozdziału.
6. Germangie czy Pangie. Dlaczego?
Tak jak już wcześniej pisałam Germangie! ♥♥♥
 7. Chciałabyś kiedyś pomóc stworzyć chociaż jeden odcinek Violetty?
I to jak ! Tylko, że nie wiem czy w tym jednym odcinku zmieściłyby się moje wszystkie wymyślone wątki ! XD
8. Czy masz inne blogi niż te o serialu Violetta?
Tak mam, ale nie zaglądam na niego :-(
 9.Jaka jest twoja ulubiona piosenka z serialu?
Nie mam 1 ulubionej. Lubię :
-Habla si pudes
-Veo veo
-On beat
-Tines todo
10. Czy według ciebie serial ma jakieś wady?
Tak.... nie potrzebne są te przerwy co 20 odcinków ! :-(
 11. Czemu właściwie zdecydowałaś się na pisanie bloga?
Czytając inne blogi z opowiadaniami postanowiłam sama spróbować i coś z tego wyszło ;-D. Tak w dodatku kiedyś pisałam opowiadania, ale tak prywatnie w zeszycie- o takiej dziewczynie co rodzice stoją jej na spełnieniu marzeń. :-D
To chyba na tyle !
___________________________________________________________________
 Nominacja od Viki Saramego :
1.Co inspiruje cię do pisania bloga ?
Takie pytanie się już pojawiło, więc to skopiuje xd : Do pisania inspiruje mnie ,,moja wena''. Zawsze przed zaśnięciem wymyślam sobie wątek kolejnego rozdziału.
2. Bałaś się 1 reakcji ludzi ?
No nie wiem... przyznam się, że na początku troszkę tak, ale po 1 komentarzu ... już nie !
3.Co robisz gdy nie masz weny ?
Rzadko nie mam weny, na razie 1 raz mi się tak zdarzyło. Starałam się wtedy coś wymyślić :-D
4.Podaj 1 wadę której w sobie zmieniła ....
Mmm... jestem bardzo ciekawska i uparta *o*
5.Ulubiony serial ?
Violetta ! :***
6.Ktoś z twojej rodziny wie, że piszesz bloga?
Nie.... i niech tak pozostanie. Wstydzę się tego - nie chodzi o oglądanie Violetty, chodzi o to, że zaczną czytać, poprawiać mnie a tego nie lubię ! Oczywiście lubię jak wy mnie poprawiacie :-)
7.Jakiej muzyki słuchasz ?
Popu i muzyki hiszpańskiej - Natalia Oreiro - ♥
8.Opisz siebie w kilku słowach.
Oliwia / 11.07.2000 / Pisanie, śpiewanie / Koffam Viole   - mam nadzieje, że zrozumiecie to <----
9.Z kim spotkałbyś się z serialu Violetty?
Spotkałabym się z Clari, Tini i Diego ( Angie, Vilu, German ). Są to moje ukochanie postacie z Violetty, i oczywiście pierwsze co zapytałabym o autografy i zdjęcia z nimi = ♥♥♥
10.Co ci się podoba w twoim ulubionym serial?
Opowieści i tajemnice !
____________________________________________
Dziękuje za nominacje!
___________________________________________


Kolejny rozdział pojawi się jutro! Muszę napisać rozdziały, gdyż na wakacjach napisałam parę, ale mój mądry kolega mi je ukradł i wsadził sobie do różowych bokserek a potem już ich nie chciałam :-/ Dodam wam za to moje prywatnie zrobione zdjęcie a potem zabieram się do pisania !
/ Oliwia :***

PS Dziękuje za miłe komentarze odnośnie wakacji - wam też życzę udanych !


6 komentarzy:

  1. Cieszę się , że wróciłaś. Nie mogę się doczekać jutrzejszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. J terz niemoge się doczekać rozdziału mam nadzieje że na wakacjach było miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było miło, piękna pogoda, ciepłe morze + Dziękuje / Oliwia :***

      Usuń
  3. Dobrze, że jesteś. :)
    Mam nadzieję, że wakacje się udały. ;)
    Z niecierpliwością czekam na rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udały się, dziękuje i rozdział pojawi się za chwilę ! / Oliwia :***

      Usuń