poniedziałek, 15 lipca 2013

Nominacje !

Versatile Blogger Awards

 

 Nominowała mnie : wikra:*

Nominowanie do tej nagrody zobowiązuje mnie do ukazania siedmiu faktów o sobie, a także nominowania dziesięciu innych blogów i po informowania o tym właścicieli.
 ___________________________________________________
1. 11 lipca skończyłam 13 lat.
2.W porównaniu do innych kocham matematykę i język polski.
3. Nikt z rodziny nie wie, że piszę opowiadania- myślą, że pisze je ktoś a ja je tylko czasami czytam, chciałabym kiedyś im to powiedzieć, ale boje się ich reakcji.
4. Mam miśka bez którego nie zasnę.
5. Mam psa - sznaucera miniaturę- Hary.
6. Moim marzeniem jest zaśpiewanie z Tini i Clari, gdyż strasznie lubię śpiewać.
7. Większość ciuchów mam koloru fioletowego - kocham ten kolor. 

Nominuję do tego :

/ Oliwia :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz