sobota, 13 lipca 2013

Rozdział 34

Z góry przepraszam, że taki krótki! Dodatkowo ten rozdział jest chyba najgorszy ! :-(
Angie
,gdzie zastałam ... pełno rozrzuconych płatków róż, nie ukrywam zdziwiło mnie to bardzo. Dodatkowo ujrzałam na szafce nocnej butelkę wina i mnóstwo palących się świeczek rozstawionych po całym pomieszczeniu. Nie spodziewanie od tyłu objął mnie German, bardzo się na początku wystraszyłam. Nie znałam go z tej ,,mega'' romantycznej strony !
-Witaj Angie ! - pocałował mnie na przywitanie w policzek
Rzuciłam swoją torebkę w kąt i usiadłam na łóżku, w między czasie mój ukochany otworzył wino i rozlał go trochę po kieliszkach. Napiłam się łyka.
-German ... jak tu romantycznie, aż boje się co będzie dalej ! - zachichotałam i popatrzyłam Germanowi w jego czekoladowe oczy, rozmarzyłam się ...
Narzeczony ujął delikatnie mój podbródek i delikatnie pocałował. Bardzo mi się to podobało, dlatego odwzajemniłam to. Nasze pocałunki przestały po chwili już być delikatne, bowiem przerodziły się w romantyczne, spontaniczne a przede wszystkim bardzo namiętne. Cała akcja szybko przeniosła się na łóżko ( wcześniej stali ).
-To z tobą chce przeżyć mój pierwszy raz ! - wyznałam w krótkiej przerwie
-Dobrze ... to będzie mój drugi pierwszy raz ! - od powiedział 
Ukochany położył mnie na łóżku ( wcześniej siedzieli ) i zaczął jeszcze bardziej namiętnie całować, aż tak że bywało, że brakowało mi tchu. Nie spodziewanie ktoś zapukał do drzwi. Odskoczyliśmy trochę od siebie a   German gestem pokazał, abyśmy byli cicho. Na całe szczęście osoba pukająca odeszła od drzwi. Zapomnieliśmy szybko o akcji z przed jednej minuty i znów zaczęliśmy się całować. Chciałam, aby ta chwila trwała wiecznie i nigdy przenigdy się nie skończyła. Po chwili zaczęłam rozpinać koszule Germana.
-Kocham cię ! - szepną 
Ręce mężczyzny zaczęły ślepo wędrować w dół. Nie przeszkadzało mi to ani trochę a nawet bardzo podobało. W jego objęciach czułam się bezpieczna i kochana. Nie wiem nawet jakim cudem 10 minut później byliśmy nadzy i bardzo zmęczeni. Nigdy nie zapomną tego pierwszego razu z moim najdroższym. Po skończonym stosunku obudził się głód.
-Angie masz ochotę może na owoce morza ? - zapytał
-Czytasz mi w myślach ! - ucieszyłam się, gdyż na prawdę miałam ochotę na nie
Okryliśmy się kocem i zaczęliśmy zajadać przepysznym jedzeniem
Violetta
Eh ... gdzie jest tata i Angie. Byłam u nich w sypialni znaczy przed sypialnią, ale ich tam nie ma. Pewnie wyszli z domu, uświadomiłam sobie. Normalnie gorzej niż z dziećmi !
-PUK ! PUK !
Kto to może być jest już dużo po 21.00.
-Leon, co ty tu robisz ? - zapytałam zdziwiona
-Nic nie mów, tylko choć bo się spóźnimy! - krzyknął lekko
Szarpnął mnie delikatnie i po chwili zajęliśmy miejsca w jego samochodzie. Jechaliśmy tak dobre 45 minut, w końcu nasza podróż zakończyłam się na zielonej, oświeconej polanie.
-Jak u pięknie ! - westchnęłam
-Tak wiem a popatrz na lewo! - uśmiechnął się 
Popatrzyłam na lewo i ujrzałam duży, drewniany domek, gdzie na werandzie stali : Maxi, Camila, Fran, Naty, Napo, Braco i jakiś chłopak.
-Kto to jest !? - zapytałam wskazując palcem
-A ... to mój kuzyn Marco. - Jest bardzo fajny, niedługo rozpocznie naukę w Studiu 22. - opowiadał mi 
Idąc ku domu ...
____________________________________________________________
Wiem straszny ten rozdział ?! Prawda ? 
No nic proszę o komentarze i opinie Germangie ! ♥♥♥
W następnym rozdziale będzie o Leonettcie !
/ Oliwia :***

24 komentarze:

  1. Jakie to cudowne Germangie= ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny
    zapraszam do mnie http://lovestory-of-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje na pewno wpadnę do ciebie ! / Oliwia :***

      Usuń
  3. Fajnie ...ale trochę zboczone... i za dużo całowania w tych opowiadaniach . Ale fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ale uprzedzalam ! Z gory przepradzam jak tak to zrozumialas - ,, zboczone'' / Oliwia :**

      Ps dziekuje

      Usuń
  4. Było świetne. :)
    Nie przejmuj się tymi bzdurami typu "zboczone".
    Było bardzo romantyczne, uwielbiam Germangie. ♥
    Czekam na kolejny.
    Zajrzyj do nas: Klik :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło ! / Oliwia :***

      Ps oczywiście zajrzę do was !

      Usuń
  5. Świetnie !!! A kiedy będzie ślub Germangie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ślub najprawdopodobniej będzie w 35 rozdziale ! / Oliwia :***

      Usuń
    2. To fajnie ! już nie mogę się doczekać!!!

      Usuń
    3. Miło mi to słyszeć ! / Oliwia :***

      Usuń
    4. Przepraszam, ale chyba 36 ! / Oliwia :***

      Usuń
  6. CUDOWNE ♥.♥ -tyle tylo mogę wykrzesać, przepraszam.
    niecierpliwie czekam na kolejny rozdział, a w międzyczasie zapraszam do siebie-> http://habla-si-puedes-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuje, jest mi niezmiernie miło ! / Oliwia :***

      Usuń
  7. Kiedy następny rozdział ?! ;o bosz kocham cię <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! dzieki za germangie! nie przejmuj sie uwaga anonimka. to wcale nie jest zboczone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło z twojej strony ! / Oliwia :***

      Usuń
  9. Bis, bis, bis. Ja chce jeszcze. To z Germangie bardzo romantyczne. Czasami tak marze i myśle sobie: Z tej Angie to szczęściara. Może i German jest od niej starszy, ale to takie słodkie. Jednak mężczyzna musi być starszy od kobiety, bo kobieta rozwija się szybciej, a faceci to tylko mecze i piłka nożna. Kto się zgadza pisze w komentarzu TAK lub RACJA itp. Extra rozdziały.

    OdpowiedzUsuń