czwartek, 26 grudnia 2013

Paczajcie co znalazłam...

A więc nudziło mi się dzisiaj i przeglądałam sobie moją zawaloną galerię zdjęć na komputerze i znalazłam zdjęcia, do notki, którą już bardzo dawno temu miałam zrobić. Dlatego też wpadłam na pomysł, że zrobię ją teraz...

 Zeszyt z opowiadaniami

W zeszycie zawsze piszę swoje pomysły na kolejne rozdziały. Ostatnio pojawiła się ich tam cała masa, jednak, że nie umiem tego dobrze przelać na czcionkę w komputerze.
1 strona. Kiedyś mi się bardzo nudziło i powycinałam zdjęcia z BRAVO i nakleiłam je. Ogółem nikomu nie pozwalam zaglądać do zeszytu. Po prostu czasem piszę tam takie głupoty... Że, aż szkoda słów :-P
Zdjęcie jednego ze starszych rozdziałów. Zazwyczaj się staram jako-tako pisać czytelnie, ale nie zawsze mi się to udaje. Jestem ciekawa, czy ktoś zgadnie, który był to rozdział ?

To na tyle... Ta notka miała być taką odskocznią od samych rozdziałów (post miał być wydany w wakacje, ale zawsze o niej zapominałam)

Piszcie swoją recenzję o poście ♫
/Oliwia :***


PS. Znacie może jakieś AKTYWNE opowiadania o Esme i Carlisle ze Zmierzchu ?
Jeżeli tak to napiszecie link w komentarzu !

olifcia.blogspot.com
Wchodźcie !

11 komentarzy:

  1. Nie mam zielonego pojęcia, który to może być rozdział, bo przekartowałam wszystkie rozdziały i do żadnego mi nie pasował tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mam do Ciebie WIELKĄ prośbe. Wiem że pewnie rozpatrzysz ją negatywnie ale warto chociaż spróbować ;) więc zdradzę Ci o co chodzi. Ostatnimi czasy ekscytuje się aktorką- Olga Jankowska.Ta młoda dziewczyna podbiła moje serce w może znanym Ci serialu " Barwy Szczęścia " jako Klara Śliwińska. :)) Bardzo lubię oglądać ją na w tym sarialu ze swoim chłopakiem - Hubertem Pyrkiem.Moja prośba polega na tym,iż bardzo serdecznie chciałabym Cię poprosić o rozpoczęciu bloga na ich temat ( klara i hubert) gdyż jak już wpominałam to jedna z moich ulubionych par a twoje zdolności literackire w pisaniu są piekne *_* BARDZO WIELE BYM DAŁA ABYŚ ROZPOCZĘŁA TAKIEGO BLOGA. Będę rozsyłała linki do bloga i zdobywała tym dla Ciebie wyświetlenia i komentarze. Miałabyś, również WIELKI PLUS, gdyż byłabyś pierwszą osobą z blogiem o tej parze <3 jeżeli nic nie wiesz o tej parze wystarczy, że wpiszesz w google " Klara i Hubert pierwsze spotkanie" to na prawdę dużo się o nich dowiesz ;3 Z wielką nadzieją licze na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa propozycja <3 A gdybym ja założyła takim bloga to byś czytała? :* Też ich lubiła ale teraz rzadko oglądam xD A naprawdę byś chciała? ~~Kate
      Tak dla przykładu jak piszę tu jest mój blog:
      nieoczekiwanamiloscleonetta.blogspot.com

      Usuń
    2. Z wielką checia bym czytała. Rozpoczniesz takiego bloga? <3

      Usuń
    3. Poważnie się nad tym zastanawiam :* Jak coś to Ci tu napiszę <3 Ale bardzo możliwe... :* ~~Kate

      Usuń
    4. Bardzo bym chciała <3
      To dla mnie ważne ;3
      Mam wielką nadzieję, że zaczniesz tego bloga ;*
      całuski:*

      Usuń
    5. i co masz już odpowiedź na moje pytanko? ;*

      Usuń
    6. Bloga założyłam :* Nie ma jeszcze rozdziału ale jest zaproszenie i możesz na niego wpaść i napisać komentarz ;) ~~Kate
      Link:
      klaraandhubertstoryaboutthemlove.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  3. Nie wiem, który rozdział, bo nie pamiętam...tyle ich miałaś ;)
    Zaraz poszukam blogów i jak znajde to ci dam linkola i wyśle ci na maila, a jak nie to nie wyśle xD

    OdpowiedzUsuń
  4. http://violetta-moje-historie.blogspot.com/2013/07/rozdzia-33.html rozdział 33

    OdpowiedzUsuń