środa, 25 grudnia 2013

Uwaga !

Od czego by tu zacząć... A więc, jak zapewne zauważyliście nie piszę tutaj. Nie wiem jak wytłumaczyć moją nieobecność... Hm... ujmę to tak... straciłam ochotę na pisanie. Tak pewnie teraz sobie pomyślicie, że założyłam bloga a teraz straciłam już ochoty, i nie chcę już pisać ale nie TAK NIE JEST. Robię sobie krótką przerwę. Wrócę po nowym roku w połowie stycznia - 15. Wtedy już rozdziały będą się pojawiać raz/dwa na tydzień. Stwierdziłam, że mój kłopot rozwiążę tak. Głosujcie w ankiecie czy chcecie bym pisała jeszcze czy już nie...
/Oliwia

5 komentarzy:

  1. błagam pisz dalej ale zrób że to był sen Violetty o tym wypadku samolotowym błagam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ; 3 Mam już trochę napisane nexta ale nie zdradzę co takiego się wydarzy

      Usuń
  2. Boże, kobieto!
    Ja już miałam w głowie.. nie za fajne scenariusze. Wiesz, że się martwiłam?! No mogłaś przynajmniej dać jakiś znak życia! Klasyczny foch. Z przytupem. Albo nie. Jestem tak zła, że nawet z melodyjką.
    A na poważnie, to serio napędziłaś mi / nam strachu. Cieszę, się że wstawiłaś tego posta.
    Mój głos w ankiecie? - Tak. Stuprocentowo tak. Myślę, że nie tylko mi brakuje Twoich tekstów.
    Nie rób tak więcej! ;)

    Pozdrawiam, Wesołych Świąt ,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co.... dzień w dzień wchodziłam aby sprawdzić czy nie jest dodane!!!!!! I tak dobrze ze choć tyle dodalas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę dodaj już

    OdpowiedzUsuń