niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 18

Angie
-Do zobaczenia mamo !
-Papa córciu... i jeszcze jedno.........................., to kiedy ten ślub?
-Mamo, to wspaniale!
by Oliwia :***
Przytuliłam ją z całej siły.
-Angie zrozumiałam waszą miłość, German podejdź tu proszę.
Mój narzeczony podszedł do nas.
-Tak?
-German chciałam cię przeprosić, byłam dla ciebie oschła i nie miła, nie chciałam aby moja 2 córka była z tobą. Teraz zrozumiałam, że wy naprawdę się kochacie, ty ją ona ciebie.
-Dobrze Angeliko, dziękuje! Obiecuję ci, że jej nie skrzwdzę!
Mama przytuliła Germana, a ja ze wzruszenia razem z Violettą płakałyśmy.
-German na co czekasz ... no pocałuj Angie!
Nagle mnie pocałował, Viola się zawstydziła.
Pożegnaliśmy się wszyscy z Angeliką- mamą.
-Za 10 minut samolot do Madrytu wylatuje. - Ktoś powiedział przez magnetofon zamontowany na wysokim słupie
-Mamo biegnij, bo się spóźnisz na samolot!
-Już biegnę ! Papa kocham was !
______
-German to co wracamy do domu?
-Tak, ... Violetta chodź!
-Idę !
Wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy prosto do domu. Gdy weszliśmy już pod progi domu usłyszeliśmy trzask, więc szybko pobiegliśmy, okazało się, że to Olga, której spadła taca.
-Olgo co się stało, nic ci nie jest? - Krzyknął pytająco German
-Skaleczyłam sobie ręce, krew mi cieknie!
- German dzwoń na pogotowie !
-Dobrze!
-Olgo bardzo boli ?
-Troszkę, ale jestem twardą kobietą!
_____
-Proszę przyjechać szybko na ulice Disa 11!
-Dobrze karetka będzie za około 5 minut.
_____
-Olgo karetka będzie za 5 minut.
Krew ciekła i ciekła po rękawach i fioletowym fartuszku. Po 5 minutach przyjechała karetka, zabrała Olgę do szpitala a ja i German pojechaliśmy z nią.
-Violu zostań w domu dobrze?
-Tak!
_____
SZPITAL
W szpitalu byliśmy może z 1 godzinę, gdyż Oldze na szczęście nic się nie stało,założyli jej opatrunki i kazali jej nie ruszać rękami przez co najmniej 1 tydzień. Więc wróciliśmy około 18 godziny do domu.
-German jutro zaczynam znów pracować, a Violetta będzie znów się uczyć !
-Dobrze, muszę poszukać nowej gosposi!
-Kochanie, przecież ja mogę ?
-Na pewno?
-Tak na pewno!
Pocałowałam go w policzek i naszykowałam kolacje, która wszystkim bardzo smakowała.
Pablo
-Wujku kolacja gotowa chodź zjedz!
-Dziękuje Pablito!
-Wystarczy Pablo.
-Ja tam mówię Pablito i dobrze jest.
_____
Muszę zadzwonić do Jackie.
-Cześć Jackie tu Pablo.
-Cześć Pablo.
-Masz może ochotę na spacer ?
-Z chęcią a kiedy ten spacer ?
-Hm... Jackie może za 10 minut w parku ?
-Dobrze, to Pablo do zobaczenia.
_____
Założyłem moje ulubione czarne dżinsy, różową koszulę i szaro-czarna kamizelkę a następnie wyszedłem. O dziwo wujek Sosimo o nic nie wypytywał - gdzie idę i po co. Szedłem, szedłem i doszedłem do parku i zauważyłem Jackie, była ubrana w niebieską sukienkę a na to miała narzuconą czarną, skórkową kurtkę.
-Witaj Jackie! - i pocałowałem ją w policzek.
-Cześć Pablo!
-Jeju Jackie jak ty pięknie wyglądasz ! 
-Nagle.................
______________________________________________________________
I co dalej ? Już w następnym rozdziale, który ukarze się już jutro ! Z góry przepraszam, gdyż zwykle w sobotę i niedzielę były po 2 rozdziały :-( to wynika z braku czasu. 
Piszcie swoje opinię i dodawajcie się do czytelników !!! / Oliwia :***

9 komentarzy:

  1. Fajne..... I nagle Jackie Pocałowała Pabla... Albo nagle z za krzów wyskoczyli jacyś dwaj chłopcy i się bili.. Jackie się przestraszyła.. A Pblo chciał rozdzielić tych chłopaków.. ale sam przy okazji oberwał.. No Jackie wpadła w panikę i zadzwoniła na policję.. A ci chłopcy to mogą być Leon Thomas.. wiem.. głupi pomysł.. ale zawsze coś ;D xDD...
    Zapraszam na http://violettaaaa-opowiadanie.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D Czyli jednak Angelika jeszcze do końca nie zwariowała D Biedna Olga :/ A, i nie wiem czemu, ale rozwalił mnie tekst - "Ja tam mówię Pablito i dobrze jest." Ten jego wujek wydaje się być fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było gdyby Angie była w ciąży:) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No nie wiem, może zrobię ankietę niech demokracja wybierze !:-)/ Oliwia :***

      Usuń