wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział 20

Violetta
Po obiedzie pomogłam Angie posprzątać, potem widziałam, jak Angie poszła do gabinetu taty, więc pewnie są we dwoje.
-Puk, puk - zapukałam
-Wejść - usłyszałam głos taty
-Angie, bo powiedziałaś, że razem z tatą musicie mi coś powiedzieć!?
-Tak, bo ....................- Wyczułam jakby Angie bała mi coś ważnego powiedzieć
Nagle głos zabrał mój tata.
-Tak po prostu chcemy ci powiedzieć, że..... -Nie dokończył
-..... pomożesz nam w urządzeniu ślubu, tak ślubu ...?- Dokończyła Angie
Wyczułam, że mogą coś kręcić, ale nie komentowałam tego.
-Tak pewnie pomogę!- Uśmiechnęłam się, po czym mieliśmy wielki rodzinny uścisk.
Po chwili tata pokazał mi i Angie taką restauracje bardzo mi się podobała.
-Kochanie ta restauracja jest bardzo ładna, zamawiaj ją !- Po czym pocałowała go delikatnie w usta, ja już się nie dziwiłam takim widokiem, jedynie delikatnie się zawstydziłam i uśmiechnęłam.
-Ja już idę chyba dzisiaj nic więcej do roboty nie ma!
-Tak Violu możesz iść ! -Od powiedziała Angie
Wychodząc tata dzwonił do właściciela restauracji.
-Hmm... co by tu porobić, może pójdę do Resto Bendu? Tak to dobry pomysł - rozmyślałam
W drodze do Resto przechodziłam przez park, gdzie spotkałam Leona, który ściskał jakąś blondynkę - nie ukrywając byłam bardzo smutna i zdenerwowana, ale mimo wszystko poszłam do Resto. Gdy doszłam siadłam przy stoliku, który znajdował się w samym rogu lokalu i zamówiłam koktajl bananowo-truskawkowy, nagle zauważyła mnie Fran i podeszła do mnie.
-Violu coś się stało, masz taką smutną minę?
-W sumie to tak- rozpłakałam się
-Co się stało no powiedz! - i podała mi chusteczkę
-Bo jak szłam do Resto przechodziłam przez park i ujrzałam, jak , .... jak Leon ściska jakąś dziewczynę! - Co raz bardziej płakałam , a na dodatek widziałam, jak w drugiej części Resto, Tomas flirtuje i całuje się z Marą.
-Violetta to na pewno jakieś nie porozumienie !
-Raczej na pewno porozumienie !
-Violu może najpierw pogadaj z nim !
-Pewnie masz racje!
-Tak mam na 1000%
Uścisnęłyśmy się, ona naprawdę umie mi poprawiać humor.
Ramallo
-Cześć Olgo zrobisz mi kawę?
-Jak mam ci zrobić, jeżeli mnie tak ręce bolą, a poza tym nie mogę nimi ruszać 1!
-Dobrze sam sobie zrobię! Olgo a może już wiesz, że German dzwonił i zamówił restaurację, na wesele !
-Wreszcie jakaś dobra wiadomość, dodatkowo chyba coś kombinują, słyszałam jak mówili coś ,,Viola musi się dowiedzieć prędzej czy później!''!
-Olgo nie wolno tak podsłuchiwać !  Ale tak właściwie to coś jeszcze słyszałaś ?
-Tak...., że......
Niestety niespodziewanie do kuchni wszedł German.
-Olgo co słyszałaś ?- zapytał German
-Mmmm.... mówi pan do mnie ?
-Tak Olgo!
-No bo mówię, .... Ramallo, że słyszałam w telewizji, .... m ..... jak mówili o pogodzie. - Wymyśliła coś Olga 
-Tak, German dzisiaj ma być strasznie ciepło!
-Aha. A tak w ogóle to wdzieliście gdzieś Angie?
-Nie....
-Aha German dzisiaj o 17.20 mamy spotkanie z Anglikami o treści naszego nowego kontraktu.- przypomniałem mu, bo ostatnio o wszystkim zapomina i spędza pawie każdą chwilę z Angie.
-Tak , pamiętam a właściwie która godzina 17.00 !
-To lepiej chodźmy się przygotować!
-Dobrze.
Z lekkim 10 minutowym opóźnieniem przybyli Anglicy.
Pablo
Aktualnie jestem w swoim domu.
-Wujku kiedy wyjeżdżasz?
-Oj Pablito, już chcesz się mnie pozbyć?
-Nie wujku.... !!!
-Heh, ale i tak wyjeżdżam za 2 godziny do Meksyku! Właściwie to już powinienem iść!
-Wujku, ale ja tylko zapytałem!
Po chwili wujek uścisnął mnie i powiedział:
-Do widzenia Pablito!
-Wujku ... Pablo słyszysz Pablo !
-Oj wiesz, że ja zawsze mówię Pablito !
-Eh. Do zobaczenia wujku.
Wujek wyprowadził się i wyszedł a ja szybko wziąłem telefon i zaprosiłem Jacki do domu, oczywiście zgodziła się i już 1 godzinę później była u mnie w domu i zajadaliśmy się smakowitą pizzą, którą zamówiłem z pizzeri - nie jestem mistrzem gotowania. Potem siedliśmy na kanapie i oglądaliśmy jakiś film komediowy, przy którym strasznie się śmialiśmy. 
A niech to już 6.00 - obudziłem się siedząc na kanapie a Jacki leżała na moich kolanach. Nie chciałem jej budzić, dlatego wziąłem szybki prysznic a potem naszykowałem śniadanie.
Violetta
Eh głupi budzik, właśnie dzwoni, nie obijałam się i ubrałam , po czym zeszłam do jadalni na śniadanie, które przygotowała Angie. A niech to muszę jeszcze przeprowadzić ważną rozmowę z Leona a na dodatek jesteśmy dzisiaj umówieni na podwójną randkę z Camilą i Maxim.
-Angie mmmm, jakie pysznie śniadanie!
-Tak Angie naprawdę umiesz świetnie urządzać jedzenie, jesteś urodzoną kucharką!- wspomniał tata
-Angie zjemy szybko i idziemy do Studia ?
-Tak Violu!
Szybko zjedliśmy śniadanie i dotarłyśmy do Studia, gdzie przy mojej szafce czekał już na mnie Leon.
-Witaj Violu! - po czym próbował mnie pocałować w policzek a ja się odsunęłam
-Nie Leon, nie !
-Co się stało!?
-Nie uważasz, że musisz mi coś powiedzieć!?
-Niby co Violu!
-Wszystko widziałam, widziałam jak ściskasz się z tą blondyną!
-Aaaa o to ci chodzi . ...!
-Tak o to , dlatego byłeś nie obecny ostatnio ?!!!
-Tak, miałem ci powiedzieć wczoraj, że .........
_________________________________________________________________
Głosujcie w ankiecie która trwa do dzisiaj do godziny 12.55 ! Jeżeli wygra ,,TAK'' oznacza to, że Angie będzie w ciąży, ale dopiero w 2 sezonie, jeżeli ,,NIE'' to nie będzie :-) / Oliwia :***
 EDIT 12.55
Angie będzie w ciąży w 2 sezonie. (przerwa od 28 do 9 lub 10 lipca) ! Tak jak zdecydowaliście :-)

27 komentarzy:

  1. Żal jesteś beznadziejna, a twój blog jest okropy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha dziekuje za opinie :-) / Oliwia :***

      Usuń
    2. ha ha jasne

      Usuń
    3. hahahaahhaahahhaha xD jak taki odważny jesteś to proszę bez anonima! Załóż siebie bloga i zobaczymy kto tu jest okropny - jeśli nie umiesz pisać, nie krytykuj stylu pisania innej osoby. Oliwia bardzo się stara i ma genialne pomysły a ty tu będziesz mi mówił że jest beznadziejna i okropna... To naprawdę żałosne -,-"

      A Ty Oliwia, nie przejmuj się, po prostu zazdrość każe ludziom krytykować... Ale mi się podoba PISZ DALEJ!
      Życzę wielu pomysłów!
      Martuśka ;3

      Usuń
  2. Nawet nie odposujesz na komentarze taka z ciebie świetna blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie siedze na blogu 24 godziny na dobe :-) Nie ukrywam zrobiło mi sie nieco smutno ale dziekuje za szczera opinie / Oliwia :***

      Usuń
    2. nie przejmuj się, każdy potrafi być zazdrosny o nawet najdrobniejszą rzec... trzymaj się ;-))))

      Usuń
  3. Masz świetnego bloga. Jak komuś się nie podoba, to niech nie wchodzi. Zazdroszczą Ci talentu.
    A co do komentarzy, to zauważyłam, że tylko na kilka nie odpisałaś. Tak, to zawsze jest trochę słów od Ciebie. Gratuluję Ci cierpliwości. Ja nie dała bym rady odpisywać na komentarze.
    Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja daję radę i odpisuje na wszystkie komentarze na najlepszym blogu czyli na moim!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. A pro po komentarzy to poza blogiem mam prywatne życie :-) / Oliwia :***

      Usuń
  4. Masz świetnego bloga a te anonimy ( oczywiście te które cię obrażają ) napewno zazdroszczą ci talentu i tak piszą. Dla MNIE to ty masz najlepszego bloga o Violetcie a właściwie o Angie. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam własnego, lepszego bloga ale nie o violettcie i leonie

      Usuń
    2. Dziękuje :-) W następnym rozdziale będzie więcej Leonetty / Oliwia :***

      Usuń
    3. coooooo JA MAM LEPSZEGO BLOGA NIŻ TY I WŁAŚNI NIE CHCE LEONETTY!!!!!!!!

      Usuń
    4. Drogi Anonimku nie chcesz to nie czytaj moich rozdziałów ! Nie zmuszam cię ! / Oliwia :***

      Usuń
    5. ale będę. Podziękuj anonimowi który w moim imieniu cię przepraszał

      Usuń
    6. Wiesz, wystarczy, że cię po blokuję i już :-) cała filozofia / Oliwia :***

      Usuń
  5. Masz świetnego bloga, nie przejmuj się anonimami, którzy nawet nie raczą się przedstawić i boją się komentować ze swojego profilu ;) Czekam na dalszy rozwój wydarzeń - i poproszę więcej Angie (a najlepiej Germangie xD) w następnym rozdziale, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze więcej Germangie i Leonetty :-) I dziękuje za miłe słowa / Oliwia :***

      Usuń
  6. Sorry że ci obrażałem ANONIMEK

    OdpowiedzUsuń
  7. że co!!! JA CIE WCALE NIE PRZEPRASZAM KTÓRY ANONIM SIĘ PODEMNIE PODSZYŁ!!!!!!! WŁASNORĘCZNIE GO UDUSZĘ!!!!! WIESZ CO ANONIMIE??? MIAŁAM ZAMIAR SIĘ ULOTNIĆ NA INNEGO BLOGA, ALE TEGO NIE ZROBIĘ!!!!!!! BĘDĘ TU DO KOŃCA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne ;-; Nikogo to nie obchodzi. Jesteś żałosny -.- Robisz z siebie pośmiewidko ;d Blog zajebisty <3 Germangie forever :>

      Usuń
  8. Super!Niech bedzię jeszcze troche Tp,asa i Violi ale zaś i tak Viola bedzię z leonem żeby nie było to takie nodne rozumiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ale Thomas nigdy nie zniknie z moich rozdziałów - ma drugoplanową rolę ! / Oliwia :***

      Usuń
  9. Świetny blog. Najlepszy jaki czytałam. A anonimami się nie przejmuj. I tak twój blog jest naj. Czekam na next:) MALINA

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój jest najlepszy Malino!!!/ Truskawka HI! HI! HI!

    OdpowiedzUsuń