wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 28

Angie
Tego samego dnia tylko, że nieco później około 10 po zjedzeniu śniadania - ja, Viola i German poszliśmy na spacer, bardzo się wygłupialiśmy, ale wspólny spacer trwał ze 2 godziny, potem German musiał iść znów na jakieś spotkanie, jak zawsze na pożegnanie pocałowałam go w policzek i razem z Violettą poszliśmy do centrum handlowego. Viola kupiła sobie 2 pary obcasów i białą spódniczkę a ja jako że już za 2 tygodnie miałam ślub rozglądałam się za suknią ślubną. Byłam z nią w kilkunastu sklepach aż w końcu w przez szybę zauważyłam śliczną białą, koronkową suknie, niby taką zwykłą. 
-Violu ja muszę ją mieć!
-Dobrze, to Angie choć ją przymierz. - za proponowała mi nastolatka
-Ale, jak przecież mam ręke w gipsie.
-Pomogę ci ją założyć.
-Na pewno?
-No tak, choć ją już przymierzyć, bo ci ją wykupić!
-No dobrze ... !
Weszłam do sklepu.
-Przepraszam, czy mogę przymierzyć tą sukienkę ? - zapytałam ekspedientki
-Tak, ależ proszę - podała mi sukienkę
Od razu poszłam do jednej wolnej przymierzali, po założeniu jej i białego, śnieżnego welonu i białych pantofli, Viola była zachwycona.
-Angie musisz kupić tą sukienkę ! Wyglądasz zniewalająco !
-Na prawdę ?
-Tak!
Przejrzałam się w lustrze i na prawdę wyglądałam pięknie. To też od razu poszłam do kasy zapłacić.
-Ja chcę zakupić tą sukienkę.
-Dobrze do zapłaty 5000 Euro
-Aha to proszę chwilę poczekać.- od powiedziałam
Podeszłam do Violi.
-Violetta ta sukienka jest bardzo droga !
-Angie, ale jest bardzo ładna. Kup ją !
-Myślisz, że tata  nie będzie zły!? hehe 
-Chyba żartujesz !
Po namyśle podeszła do kasy i zapłaciłam. Ekspedientka elegancko zapakowała suknię i welon. Po zakupach wróciłyśmy do domu akurat na obiad, dlatego umyłyśmy ręce i zasiadłyśmy do stoły gdzie byli wszyscy prócz Germana i Ramalla (byli na spotkaniu). Wrócili on około 16.00, zastali nas w salonie oglądając telewizję i German oznajmił.
-Kochani wyjeżdżamy wcześniej, gdyż już dzisiaj udało nam się z Ramallo podpisać kontrakt. Czyli już jutro rano mamy samolot, ale Angelika jedziesz z nami, ponieważ niedługo i tak ślub.
-Ślub, jaki ślub? - zapytała zszokowana
-Oj zapomnieliśmy jej powiedzieć Angie. - mój narzeczony podszedł do mnie przytulił
-Tak bierzemy ślub, będzie za półtora tygodnia.
-Jak zawsze dowiaduje się o wszystkim na końcu ! - westchnęła mama po czym przytuliła mnie i Germana
-Gratuluję córci, tobie też German już 2 raz! - zaśmiała się mama
-Aha German kupiłam suknię już! Tylko dosyć dużo za nią dałam!
-Nie przejmuj się pieniądze nie grają roli ! Ważne byś wyglądała jak księżniczka ! - jak powiedział, to zrobiło mi się aż miło na sercu a na dodatek pocałował mnie delikatnie w usta, to było bardzo romantyczne, aż lekko się zawstydziliśmy jak patrzyli na nas inni. 
Violetta
Tata i Angie są taką świetną parą, ale dobra ja sobie tu myślę i marzę a muszę jeszcze spakować walizkę. 
-Dryń dryń ! -telefon - SMS
Spojrzałam na wyświetlacz : nowa wiadomość
Nacisnęłam na przycisk otwierający, i ujrzałam .............
_________________________________________________________________
I co dalej ? ! 
Piszcie opinię, pomysły, komentarze / Oliwia :***

16 komentarzy:

  1. Rozdział świetny jak zwykle. :)
    Nie mogę się doczekać ślubu Germangie. ♥
    Tylko znów muszę Cię zganić za te literówki! Przeczytaj sobie zawsze rozdział jeszcze raz przed opublikowaniem.
    Z niecierpliwością czekam na next i zapraszam do mnie:
    angie-my-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje a za literówki przepraszam po wczorajszym dniu byłam wyczerpana :-) cały czas próby mam na zakończenie roku / Oliwia :***

      Usuń
  2. Mnie rozwala fakt, że German to milioner a Angie tak strasznie przejęła się tym, ile dała za sukienkę xD Ale rozdział super, nie mogę się doczekać ślubu Germangie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich opowiadaniach ujęłam Angie, jako bardzo skromną, to też napisałam tak o sukience :-D / Oliwia :***

      Usuń
  3. Mam pytanie?
    To jest blog o Violettcie czy o Germangie?
    Nie chcę być niemiła, ale tu jest więcej o Angie i Germanie niż o Violi ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o Violi ale także o Angie i Germanie, chodzi o to, że oni musieli teraz wyjechać i jakby to ująć, muszę teraz o nich napisać, a po tym będzie o Violettcie :-). Mam nadzieję, że napisałam zrozumiale. / Oliwia :***

      Usuń
    2. Walić Violettę, Germangie dużo ciekawsze xD

      Usuń
    3. Heh... ale moje opowiadania muszą być dostosowane do osób które interesują się Germangie, Leonettą i Caxi. Ale nikogo nigdy nie zabraknie :-) / Oliwia :***

      PS Kiedy dodasz u siebie nowy rozdział ?

      Usuń
    4. Jak dostanę nagłego napływu Weny, albo ktoś podrzuci mi jakiś pomysł xD

      Usuń
    5. Aha :-). Tak znam to uczucie - brak weny / Oliwia :***

      Usuń
  4. Super rozdział z jak wrócą będzie wiecej Tomasa i Leona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będą i to w dużych ilościach :-D / Oliwia :***

      Usuń
  5. Świetny. Kiedy Leoś wraca? MALINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej już w następnym rozdziale ! / Oliwia :***

      Usuń
  6. A kiedy będzie następny? Bo ja już nie mogę się doczekać xD

    OdpowiedzUsuń