czwartek, 11 lipca 2013

Rozdział 32

Angie
Niepewnie wsiadłam do auta, jadąc tak 10 minut dojechaliśmy do ...... centrum handlowego.
-Angie masz zadanie do wykonania! - powiedział German
-Jakie? - zapytałam ze zdziwieniem
-Musisz pomóc mi wybrać garnitur na ślub, dodatkowo musimy jeszcze kupić obrączki - powiedziała otwierając mi drzwi od samochodu
-Nie spodziewałam się, że tak spędzę czas po pracy - uśmiechnęłam się 
-No widzisz kochanie ! - zaśmiał się
Szliśmy po woli, po czym wjechaliśmy ruchomymi schodami na drugie piętro galerii, gdzie zastaliśmy sklep z garniturami.
-Patrz kochanie, może kupię sobie taki cylinder a do tego tą czarną laseczkę! - wskazał palcem
-Do tego cygaro i jak jakiś alfons będziesz wyglądał. Haha - zaśmiałam się
Wędrowaliśmy po sklepie 10 minut, aż w końcu napotkałam się na przepiękny czarny garnitur z połyskiem.
-German! - zawołałam - Musisz przymierzyć ten gajer.
-Naprawdę ładny ! - uśmiechnął się po czym poszedł do przymierzalni.
Po chwili znalazłam pasującą do garnituru biało-kremową koszulę i czarną muszkę. 10 minut później mój narzeczony (jeszcze narzeczony, ale już niedługo) wyszedł, piękne wystrojony. Podszedł do mnie, położył swoje ręce na mojej tali, popatrzył mi głęboko w oczy i pocałował, lekko, lecz namiętnie w usta. Ta chwila mogła by trwać wiecznie, ale trwała króciutko, gdyż było o miejsce publiczne.
-Kupujemy! - oznajmił mi wesoło
Po udanym zakupie gajeru, brakowało jeszcze obrączek, więc weszliśmy do sklepu obok- do jubilera.
-Jakie pani poleciłaby złote obrączki ? - zapytał German
-Polecam te, są one ze szczerego złota! - wskazała palcem i wyjęła je z pod lady
-Prześliczne są! - stwierdziłam
-Wie pani co, ... jak się ma takiego faceta, ... to bardzo trzeba go pilnować! - zaczęła flirtować i zadzierać nosa
Myślałam, że wyjdę zaraz z siebie, byłam strasznie zła, ale zarazem zazdrosna. Na szczęście mój ukochany to zauważył.
-Proszę się zachowywać, my dziękujemy do widzenia! - powiedział i razem napięcie wyszliśmy
-Widziałaś Angie, jaka piękna i atrakcyjna sprzedawczyni ! - po czym głośno parsknął śmiechem
-Tak widziałam nie przypominaj mi nawet! - oczywiście zdenerwowałam się 
-No już, przecież żartowałem tylko głuptasie. Chodźmy lepiej do drugiego sklepu jubilera. - powiedział to po czym pocałował mnie leciuteńko w policzek i poszliśmy dalej
W 2 sklepie z biżuterią znaleźliśmy obrączki, które od razu zakupiliśmy, gdyż było nieziemsko ładne.
Violetta
Byłam u Francescy w domu, ze 2 godziny. Chciałam by Leon mnie nie znalazł, więc musiałam się tam ,,ukryć''. Każe mi pokazać to zdjęcia a jak mu już je pokaże to się śmieje, nie rozumiem tego. Właśnie włączyłam telefon by sprawdzić wiadomości, jedna jest bardzo interesująca:
Violu to zdjęcie jest bardzo stare.
Bowiem zrobione ono było,
jak jeszcze z nią chodziłem.
Ponoć mi ufasz, a przy najmniej
ufałaś ! ?
                                                                Leon
Czytając tego SMS-a strasznie się rozpłakałam i ze zmęczenia zasnęłam. Nazajutrz rano wzięłam szybki prysznic, ubrałam się i zeszłam na śniadanie. Gdzie zastałam wszystkich domowników prócz Olgi i Ramallo, ciekawiło mnie to gdzie oni się podziali. Po zjedzonym posiłku Angie i ja pocałowałyśmy tata w policzek, znaczy ja pocałowałam w policzek, Angie chyba w usta, ale nie wiem, gdyż poszłam w stronę drzwi. W drodze do Studia 22.
-Violu i jak relacje z Leonem? - zapytałam mnie ciotka
Nie wiedziałam czy chcę jej powiedzieć prawdę, bowiem nie chciałam ją zamartwiać przed ślubem.
-Ah Angie ...
_____________________________________________________________________
Trochę dużo tu Germangie ! Z góry jak coś przepraszam, do ślubu ich będzie jeszcze dużo Germana i Angie. Po ślubie nie zniknął, ale będzie ich odrobinkę mniej ! 
Proszę o opinię i komentarze!
Nominacje dokończę następnym razem ! 
/Oliwia :***

12 komentarzy:

  1. Super opowiadanie :) Jak dla mnie to dobrze, że jest dużo Germangie :) Uwielbiam Angie, jest moją ulubioną postacią w serialu :) A Clari jest moją ulubioną aktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś super ten rozdział jest super Twój blog jest super xD

    Zrobiłam swój blog o Germangie Zajrzyjcie http://germangie.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, aż się zarumieniłam. Oczywiście już zajrzałam na twojego bloga ! / Oliwia :***

      Usuń
  3. Świetny rozdział. :)
    Oj mi to nie przeszkadza, że jest dużo Germangie - wręcz przeciwnie. :D
    Są moją ulubioną parą. :P
    A spróbuj mi ich ograniczyć po ślubie. >.<
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Dobrze, dobrze nie ograniczę ich będzie pół germangie i violi w każdym rozdziale mam nadzieję, że tak może być ! :-p / Oliwia :***

      Usuń
  4. Heeej :)
    Zostałaś nominowana do LBA !
    Gratuluję !
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://violettaserialfanclub.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Ogólnie to zapraszam :)
    Jakbyś mogła, to zostaniesz obserwatorem mojego bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Zaraz do ciebie wpadnę ! / Oliwia :***

      Usuń
  5. Super rozdział czekam na trochę Tomasa Violi i Leona kiedy będą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym rozdziale będzie o nim troszeczkę! / Oliwia :***

      Usuń