czwartek, 18 lipca 2013

Rozdział 39

Violetta
Wysiedliśmy z samochodu i szliśmy jeszcze troszeczkę- tak z 10 minut, nagle Leon odwiązał mi chustkę i przed oczami ukazała się ......... polana a na tej polanie rozłożony koc i kosz z jedzeniem.
-Violu wiem, że jest późno, ale musiałem takie coś z organizować !
-Jesteś kochany ! - przytuliłam go mocno, to było takie romantyczne
-Tylko uścisk za takie coś, .... coś słaba ta nagroda !
-Eh ... Leon ... - zaśmiałam się lekko
Widziałam, że posmutniał dlatego nie spodziewanie go pocałowałam, pocałunek jednak trwał nieco dłużej niż myślałam, Leon bardzo namiętnie go odwzajemnił. Po chwili usiedliśmy na kocu w czerwoną kratkę i popijaliśmy sok pomarańczowy, jako że była już godzina 21 zrobiło mi się bardzo zimno.
-Kochanie zimno ci ? - zapytał troskliwie chłopak
-Troszeczkę ... tak - stwierdziłam
Leon zdjął szybko swoją szarą bluzę i okrył mnie ją. Siedzieliśmy tam jeszcze godzinę dopóki nie zadzwonił Ramallo i nie kazał mi szybko wracać do domu.
German
-Angie ! - zawołałem nad ranem
Moja żona wyszła z łazienki bardzo wystrojona w nowe ciuchy.
-Ale pięknie wyglądasz ! - westchnąłem
-Dziękuje ! - uśmiechnęła się
Angie usiadła na swojej połówce łóżka i zaczęła czytać książkę. 
-Naprawdę chcesz czytać tą książkę ? - zapytałem
-Tak a co masz na myśli ? - zdziwiła się
-Oj dobrze wiesz chyba .... - zachichotałem
Podszedłem do niej, lekko się schyliłem i skradłem jej gorącego buziaka, którego szybko odwzajemniła. 
-Wiesz German możemy to dokończyć po śniadaniu bo jestem bardzo głodna !
-No dobrze !
Francesca
Wybiegłam z hukiem drzwi w domu i jak najszybciej popędziłam w stronę Studia 22. Byłam prze szczęśliwa gdyż dzisiaj są zapisy do Studia i miałam nadzieję, że Marco się dostanie. Tak bardzo mi się podoba, jest taki uroczy.
-Cześć Francesca ! - usłyszałam męski głos dobiegający zza moich pleców
Odwróciłam się i ujrzałam Marco, ... aaa.... to on pamięta moje imię. - Fran opanuj się powtarzałam sobie w myślach.
-Cześć Marco !
-Wiesz, bardzo się stresuje tym całym występem przy nauczycielach i w ogóle ... - zwierzył mi się 
Nie minęła godzina a Marco wyszedł w przesłuchać i mocno mnie uścisnął, nie dość, że uścisnął to jeszcze pocałował w usta. Myślałam, że zaraz stąd odlecę !
-Dziękuje, dziękuje ci za wsparcie, muszę ci się jakoś odwdzięczyć, dlatego .... zabieram cię do kina. Chodźmy ... - zawołał i poszliśmy
Jackie
Pablo ma bardzo wielki uraz głowy i siedzę właśnie przed salą operacyjną już cały dzień. Nie wiedzą kiedy skończą, gdyż chcą, aby była jak najmniejsza zmiana na przyszłość. Tak bardzo się o niego boję, do Angie wolę nie dzwonić z resztą nie chcę jej popsuć miesiąca miodowego. Jeszcze nawet nie dzwoniłam do Antonio, to starszy pan w chorym sercem .... O idzie lekarz.
-Przepraszam i co z Pablo ? - zapytałam łamliwym głosem
-M... jak to ładnie ująć ... ta doba będzie dla niego decydującą! - jego słowa dobiły mnie, decydująca doba...? Jak to możliwe! Ja podejrzewam kto to mógł być, pół roku temu zerwałam z chłopakiem, który był bardzo nie miły, tępy itp. a dodatkowo strasznie agresywny !
-Przepraszam, ale radziłbym pani iść do domu i się przespać ! Zadzwonimy jak będziemy coś wiedzieć ! - oznajmił mi doktor
-Nie, nie ja tu wolę posiedzieć ! - rzekłam
Siedziałam przed salą z 8 godzin i oczy same zaczynały mi się zamykać. Obudziło mnie głośne wycie maszyn do, których podbipięty był Pablo. Po 10 minut ryczenie maszyn ustało podeszłam do jednego z grupki lekarzy a on powiedział, że :
-...
_________________________________________________________
Myślicie, że co lekarz powie Jackie ? 
Liczę na dużo komentarzy ! 
/ Oliwia :***

17 komentarzy:

  1. Oby Pablo przeżył. Miesiąc miodowy- mega!
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabij go !
    A rozdział super jak zawsze ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdzial jest juz napisany. A tylko ja wiem czy przezyje . Dowiecie sie jutro ! / Oliwia :***
      Ps Dziekuje

      Usuń
  3. Dodaj jeszcze jeden , bo nie wytrzymam do jutra ! :)
    Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale dowiesz się o godzinie 0:20 ! / Oliwia :***

      Usuń
  4. Cudowny rozdział, jak najszybciej dawaj kolejny♥
    zapraszam do mnie, nowy rozdział-> http://habla-si-puedes-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ludzie co się spinacie ... przecież to oczywiste, że Pablo przeżyje -__-

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy będzie drugi sezon?

    OdpowiedzUsuń
  7. Więcej Germangie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń