sobota, 24 sierpnia 2013

Rozdział 68

 Angie
Zamknęłam auto i udałam się do sali, gdzie zastałam Vilu, ale prócz jej był tam ktoś jeszcze, był to German. Wykorzystałam tą informację i udałam się do domu. Podróż trwałą szybko. Znów weszłam od tyłu domu, by uniknąć paparazzi. Zakradłam się i znów zastałam Olgę. 
-Dzień dobry ! - przywitałam się ponownie
-Znowu panienka tutaj ! - zaśmiała się - Dzień dobry ! - powiedziała
-Dobrze Olgo proszę, mi pomóc, przyszłam po swoje rzeczy - powiedziałam
-Ale niech pani się jeszcze raz zastanowi ! - powiedziała błagającym głosikiem
-Nie, Olgo ja już postanowiłam a rozprawa rozwodowa jest w toku - wytłumaczyłam i pobiegłam do sypialni Germana
Wyjęłam stamtąd moją walizkę i zaczęłam wrzucać tam moje odzienie. Weszłam jeszcze do pokoju Valentinki. Niepewnie otworzyłam dębowe drzwi. Widok mnie zszokował. Pokój wyglądał nieco inaczej. Na pustej białej ścianie pojawiły się ramki z wieloma zdjęciami, moimi, German, Vilu, ale najwięcej było pustych.. Być może tam miały być zdjęcia Tiny. Z tego pomieszczenia zabrałam tylko misia, którego Tina miała dostać od nas obojga i miał być to jej ulubiony... Wsadziłam szybko go do walizki. Wychodząc natknęłam się na jakąś kobietę. No pewnie, do rozwodu jeszcze 3 tygodnie a on już do domu sprasza sobie, jakąś kobietę. Wyglądała na około lat 30. Brązowe włosy do okolic łopatek miała związane w warkocza. Ubrana, bowiem była w... zaraz to moja sukienka ! Wkurzyłam się, pospiesznie wróciłam do pokoju i zabrałam kartkę oraz długopis, i zaczęła pisać...
 Drogi Germanie !
Widzę, że już znalazłeś sobie pocieszenie. Powodzenia na nowej 
drodze życia ! Tylko wiesz co, nie musiałeś jej dawać moich
ciuchów ! Pamiętaj, że za równe dwa tygodnie nasz rozwód. 
Mam nadzieję, że oszczędzisz mi cierpienia i sami omówimy, jak będziemy
opiekować się Valentiną. Będę ci za to niezmiernie wdzięczna.
Zabrałam moją resztę rzeczy. Do zobaczenia ;***
                                                                        Angie
Po napisaniu listu, uwolniła mi się jedna łza, która spadła na pochyły druk. Zlekceważyłam to.
-Olgo pomoże mi pani ! - zawołałam gosposie, która szybko do mnie przybiegła i zniosła mi walizkę.
-Angie, niech panienka nas kiedyś jeszcze odwiedzi ! - ucałowała mnie w policzek, prawie udusiła
-Olgo jeżeli tu przyjdę, to tylko i ze względu na Valentinę lub Violettę ! - powiadomiłam gosposię i opuściłam willę
Wychodząc niefortunnie spotkałam Germana. 
-Angie ! Poczekaj ! - zawołał mnie
-German nie ! Zraniłeś mnie i tu już nie chodzi o Studio czy nasz sprzeczki ! Żegnaj ! - powiedziałam i pociągłam za sobą czarną walizkę.
-Poczekaj, wsadzę ci tą walizkę do auta - podszedł w moją stronę i wpakował bagaż - Do zobaczenia najdroższa - powiedział całując mój wypudrowany policzek
Marco
Umówiłem się dzisiaj umówiłem się z Camilą. Chce ją prosić o radę, o pomoc w sprawie naszej sześciomiesięcznicy z  Fran. Chcę by ta randka była idealna, więc chcę też na niej to przećwiczyć. 
-Cami ! - powiedziałem podbiegając i ściskając przyjaciółkę mojej dziewczyny
-Cześć Marco ! - powiedziała z uśmiechem na twarzy
-Dobra to mam zamiar zabrać Fran nad jezioro. Zrobimy sobie piknik, popływamy... Dobry pomysł ? - spytałem
-Bardzo fajny - odparła - Francesca na pewno się ucieszy ! - powiedziała rozentuzjazmowana 
-Tak, tylko muszę cię wykorzystać i wszystko na tobie przećwiczyć...
-No dobrze, zaczynaj ! - powiedziała zachęcająco
Wyjąłem z kieszeni pudełko i je otworzyłem, w środku był złoty naszyjnik z serduszkiem.
-To dla ciebie z okazji sześciomiesięcznicy ! - powiedziałem radośnie i przytulając ,,moją'' dziewczynę - Teraz ją pocałuję - dopowiedziałem i zacząłem dalej ćwiczyć
Tomas
Przyszedłem dzisiaj odwiedzić moją dziewczynę w szpitalu. Wszedłem i akurat rozmawiała z Angie....
-Angie, ja na prawdę przepraszam ! - powiedział tuląc swoją ciotkę
-Już dobrze, wybaczam ci ! - powiedziała całując siostrzenicę w policzek i czoło
-Cześć ! - przywitałem się 
-Hej ! - odparła smutno Angie
-Angie, wprowadź się z powrotem do domu ! - próbowała przekonać Viola Angie
-Nie, nie mogę ! Dobra ja nie będę wam przeszkadzać ! Papa ! - powiedziała nieco głośniej i wyszła
-Cześć ! - rzuciłem ku wychodzącej kobiecie
-Witaj kochana ! - przywitałem się z moją ukochaną
-Tomas, stój ! - powiedziała, gdy chciałem ją uściskać, przytulić
-Coś się stało ? - zdziwiłem się
-Nic, znaczy tak coś się stało ! - rzekła poważnym i stanowczym tonem
Usiadłem na karku białego, metalowego łóżka i wpatrywałem się w jej brązowe oczęta.
-My....
_____________________________________
No przepraszam, że krótki, ale ostatni nie mam czasu a jak mam to mi tylko wena podsyła wątki z Germangie ♥ Next będzie dłuższy na 1000 %. Obiecuję !
Komentujcie, to bardzo ważne ! 
Co myślicie, Vilu zerwie z Tomim ?
Czy German znajdzie list ?
Co to za kobieta ?
 W nextcie poród Jackie ♥. Cieszycie się ?
Hem.... Piszcie swoje pomysły !
Oliwia :***
 

17 komentarzy:

  1. Coś mi si wydaje,że te ćwiczenia Marca,zobaczy Fracesca.Obym się myliła. ;)
    Okrutny człowieku!Gódź mi tu Germangie!:)
    Czy Viole,chce zerwać z Thomasem?
    Aaa!Poród Jackie!:)
    Niecierpliwie i z utęsknieniem,czekam na next,w którym,mam nadzieję,pojawi się szczęśliwa Angie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie Fran, poniekąd...
      Oj no nie wiem. A co to za ,,babsztyl'' w sukience Angie ?
      No poród ! ^^

      Usuń
  2. Proszę pogódź Germangie! Ale Tomasetty, na razie jeszcze nie rozdzielaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pogódź germangie proszeeeeeeeeeeeee

    a wogóle genialny rozdział z niecierpliwością czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że to koniec Tomasetty, bo cierpie gdy czytam jak cierpi moja kochana Leonetta i co z cb za człowiek rozwód to najgorszy pomysł. Rozumiem, że musi się coś dziać ale to straszne jak wszyscy cierpią.:-(
    Ale rozdział jak zwykle fajny.... czekam z niecierpliwością na nexta... ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest porod Jackie to za nie dlugo Angie.
    Zrobisz coś smiesznego na porod
    Swietny rozdzial czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeeee.... Dżem! XD Angèles na pewno zatęskni za Germánem i wróci do niegov! ^_~

    OdpowiedzUsuń
  7. Uduszę, zamorduję, spalę, a prochy wrzucę do jeziora! Pogódź ich, bo inaczej.... radze ci w nocy nie zasypiać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak w nocy nie zasypiam, bo piszę =O.O=
      Hehe...

      Usuń
  8. Super, czekam na next ;)
    Zappraszam do mnie:
    http://violetta-moje-historie.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      A ten link to jest do mojego bloga O.o Em...

      Usuń
  9. Niech Angie i German się pogodzą! I niech Viola zerwie z Tomasem i będzie z Leosiem ♥ Świetny rozdział, czekam na next. :)
    Zapraszam do mnie
    http://leonettav.blogspot.com/
    http://forever-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gupi gupi gupi marco . Błagam żeby zostały pary Fran+Marco i Cami+Maxi . Leòn tomas Leòn tomas Leòn ..........

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz zrobić Maresce ;) Niech Germangie się pogodzi błagam lub możesz zrobić też Fedecesce ;) Super chcę next

    OdpowiedzUsuń