wtorek, 27 sierpnia 2013

Plotki :-/

Kupiłam sobie dzisiaj Świat Seriali (kupiłam, bo bardzo kocham parę z Na dobre i na złe- Hane i Piotra) i jest tam napisanie, że premiera 2 sezonu Violetty ma być 21.10.2013r. Dziwi mnie to, bo Disney na fb napisał, że Vilu będzie od października... Druga rzecz jest taka, że chodzą plotki na temat Diega Ramosa (serialowy German), jest on niby homoseksualistą. Już ponoć 3 lata ogłosił, że chciałby być ojcem i szuka surogatki....  O.o No nie mogę w to uwierzyć ;-(

P.S Czy ktoś jeszcze ogląda Na dobre i na złe i zna jakieś fajne opowiadania o HaPi (Hana&Piotr) ?
/Oliwia :***

14 komentarzy:

  1. Ramos homoseksualistą? Hahahahhahahaha,przepraszam,ale próbuję napisać ten komentarz od dobrych pięciu minut,ale tarzam się po łóżku.Hahahahah,czego to paparazzi nie wymyślą.
    Też czasami oglądam "Na dobre.." i ogromnie się cieszę,że Hana i Piotr,wezmą ślub.Opowiadań,poszukaj w Googl'ach. ;)
    Hahahhaahha,Diego homoseksualistą. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ja też słyszałam te plotki i nie mogę uwierzyć że najprzystojniejszy facet na świecie jest gejem! Dlaczego zawsze fajny facet musi być gejem :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawał na miejscu..Ja myślę,że to plotki.

      Usuń
    2. Baaaaaaardzo przystojny 50-latek. Gratulacje. Bez jaaaaj on nie jest AŻ TAK bardzo przystojny, chociaż zły też nie jest.

      Usuń
  3. A kiedy dodasz next... ? Bo nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie pierwsza sprawa - HaPi Forever <3 ^^ Druga sprawa: Diego homoseksualistą?? xD Przecież on ma żonę i bodajże dzieci :P Jak ludzie w necie zaczynają wymyślać plotki, niech to będzie chociaż coś sensownego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie ma zony.... I dzieci...

      Usuń
    2. Dzieci to on pewnie ma XD. Ale o żonie nie słyszałam...Kamień by mi z serca spadł. :)

      Usuń
  5. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Ramos miałby być homoseksualistą. Dobrze radzę - nie wierzcie we wszystko brukowcom. :P
    A co do premiery drugiego sezonu hm... ja słyszałam, że 30 września, ale kto wie. Na pewno zaraz po zakończeniu pierwszego DC ogłosi kiedy nowe odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG Diego ma być homo? o.O
    Moim zdaniem to jakieś durne plotki
    Chociaż często tak jest, że tacy przystojniacy są gejami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za ploty! Czepiają się Diego, bo jeszcze nie ma żony. Serio? 40-letni mega przystojny gwiazdor argentyńskich telenowel ma mieć żonę?! Nie żeby coś, ale on może być z tabunami kobiet. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham hane i piotra

    OdpowiedzUsuń
  9. 21.10. 2013 to 21 października geniuszu

    OdpowiedzUsuń