niedziela, 8 września 2013

Pytanie do Was !

A więc... Bardzo lubię czytać opowiadania o Violettcie, Angie, Naty... no o wszystkich... i jeszcze o HaPi (Hana i Piotr - Na dobre i na złe) Heh... Czytam dużo takich blogów. Ale przejdźmy do konkretów lubię w opowiadaniach takie zamieszania o miłości oczywiście z happendem ♥ Jestem ciekawa czy są takie książki tylko nie jakieś fantasty tylko tak jak np. o Angie... Czyli dorosłą kobieta kocha 2 mężczyzna... Pracuje i żyje w normalnym świecie... Eh... Jest ona niezdecydowana, ale z czasem podejmuje decyzje no itd....
Czy są jakieś takie książki o miłości ? Piszcie tytuły w komentarzach to ważne ! ♥
Będę Wam wdzięczna. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi, o jaki rodzaj książek :-)
/Oliwia :***

8 komentarzy:

  1. Ja czytałam o takiej dziewczynie ktora pomagala zdobyć przyjaciołce chłopaka aż sama się w nim zakochała a potem pisała do niego listy miłosne
    Ogólnie książka jest o miłości
    Pokecam
    Tytuł: "Serce w rozterce"

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze,czytałam taką książkę,ale nie mogę sobie przypomnieć tytułu.:/ Jeśli mogę się wtrącić co do Hany i Potra;słyszałaś,że się pobiorą?!A we środe pocałują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam o HaPi ! .... A odcinek, który będzie w środę już oglądałam... Wreszcie razem... ♥

      Usuń
    2. Tak, w tę środę się pocałują, a za tydzień w środę wezmą ślub, już nie mogę się doczekać! :D

      Usuń
  3. Daj nowy rozdzial
    Jeszcze dziś

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloo a gdzie nowy rozdział! ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej żyjesz ?! Kiedy rozdział 80 ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy rozdział?
    Ja też uwielbiam Hane i Piotra i Naxi <33

    OdpowiedzUsuń