wtorek, 3 września 2013

Uwaga !

Następny rozdział pojawi się na 99,99.. % jutro !
Aw... Cieszycie się ?
Niestety nadmiar obowiązków dzisiaj mnie przygniótł...
Em... 8 godzin lekcyjnych do 15.10, dwie prace domowe. 
Opieka nad rodzeństwem.... itd... Sporo tego...
Trochę się uporam w tydzień ze wszystkim...
I mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia wszystko będzie
pojawiało się systematycznie. Może w ciągu weekendu się nieco odrobię
z rozdziałami... :-D
Wpadnijcie jutro. Dokładnej godziny nie znam dodania rozdziału...
Baba z polskiego mnie przeraża.... ! Trzęsie się, jak galareta ! I cały czas pisze z błędami !
Co mogę jeszcze dodać... Tak jak piszę, jutro pojawi się rozdział, ale 
nie znam jeszcze długości. Pocieszę was tym, że mam duuuużo wany !
Dzięki Nar ;* Hah... 
No to do jutra pysiaczki !
                                                                                                  / Oliwia :***

10 komentarzy:

  1. Super, nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przeraża nauczyciel z W-F. Jak on nam mówił czym będziemy się zajmować przez cały rok szkolny to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah.. Czekamy :P A mnie od matmy :p Eh... Któryś nauczyciel musi być przerażający xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie przeraża test szóstych klas;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez ale to dopiero w kwietniu,jeszcze duzo czasu.Sory za bledy ale klawiaturka mi pierdykla

      Usuń
    2. No mnie też przeraża ten test, koszmar jakiś..
      Natalcia♡♡

      Usuń
    3. Ja pisałam 2 lata temu i mówię wam,że wcale nie ma się czym przejmować. Wydaje się trudny, ale taki nie jest ^^

      Usuń
    4. Mnie też on przeraża
      julcia ;P

      Usuń
  5. Ja też pisze w tym roku szkolnym

    OdpowiedzUsuń
  6. no kiedy następny odcinek

    OdpowiedzUsuń