poniedziałek, 16 września 2013

Ważne !

Jak dobrze wszyscy wiedzą zaczęła się szkoła... Jestem w pierwszej klasie gimnazjum i właśnie skończył się 2 tygodniowy okres ochronny... a co się z tym wiąże, że wszyscy nauczyciele robią kartkówki i testy... W ciągu tygodnia mam test z matmy i chyba 7 kartkówek... Plus pewnie jakieś niezapowiedziane... Trochę tego jest... Rozdział najprawdopodobniej dodam w środę... Przepraszam Was za tak długą przerwę. W weekend nadrobię zaległości i jak mi się uda to dodam 3,4 rozdziały :-) Ale wszystko zależy od czasu. Ostatnio piszę jeszcze inne opowiadanie, ale jego nie publikuje NIGDZIE. Jak trochę go nadrobię to założę kolejnego bloga, ale to zupełnie z ,,innej beczki''. Heh... Tylko nie myślcie, że jak założę kolejnego bloga, to tu już nie będę miała czasu... Wręcz przeciwnie. Mam ostatnio MNÓSTWO weny, którą tak oto wykorzystuje. Na tego bloga również mam OGROM weny, którą już niedługo Wam przedstawię... ♥
Co do wątków to tak...
1.Skończy się sielanka Germangie...
2.Cami jakoś się dowie o zdradzie Maxiego...
3.Francesca spotka przyjaciółkę sprzed lat... Która troszeczkę namiesza... xd
4.Leonetta będzie Hapy ♥
5.Jackie wpadnie w depresje i coś ,,wywinie''
Jednym słowem dużo się wydarzy... Oj dużo !
Komentujcie i piszcie co myślicie o przyszłych wątkach... :-)
Jeszcze raz przepraszam - Oliwia :***
Kocham tą fotkę ♥

5 komentarzy:

  1. Ggggermangie i koniec sielanki? :-(
    Ach jestem ciekawa co to się tam stanie...
    No cóż oby na końcu był happy end! :-D
    W pierwszej klasie jest jeszcze łatwo, oj zapraszam do hmmm np. drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rób tego z germangie, ale dobrze że przynajmniej leonetta będzie happy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest środa a rozdziału ne ma

    OdpowiedzUsuń